wtorek, 12 marca 2013

List w butelce.

Hejka! :) Jaka u was pogoda? :D Wiosna czy raczej zima ? Bo u mnie to niestety powróciły mrozy , i za oknem jest bardzo dużo śniegu. Mam nadzieję ,że zacznie się rozpogadzać , bo chcę już do szafy zawiesić wszelkie czapki,rękawiczki,szale,płaszczy , i zamienić to na balerinki i wiatrówkę, ^^. Odchodząc od tematu , dziś z rodzicami wybrałam się na zakupy i pożyczyłam od mojego chłopaka pewną książkę, może któraś z Was czytała ? :) Zapowiada się ciekawy wieczór ! :)


30 komentarzy:

  1. pada sobie śnieg za oknem..

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam jednak chyba wolę inne książki Sparksa ;))
    pozdrawiam

    http://fly-farther.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. raczej zima!!;).śnieg pada jak w grudniu!!;>
    Ooo co ja widzę świeczka z biedronki!!♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog ;) Obserwuje ;) zapraszam tez do polubienia mojego fanpage'u na facebooku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Ja Kocham Twój Blog ! ♥ .
    Codziennie tu wpadam ; *
    Zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie powrót zimy, śnieg pada i bardzo zimno :/ Dziękuję, również dodaję do obserwowanych :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie bardzo zimno :(
    chce juz lato! :(

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jeszcze śnieg. Pozdrawiam,zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej akurat nie czytałam, ale kilka innych Sparksa, owszem i muszę przyznać, że są naprawdę godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za miły komentarz oraz zaobserwowanie mojego bloga ...

    Z chęcią zrobię to samo :)


    Pozdrowienia i zapraszam ponownie ....

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wielką chęcią będę obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie zdecydowanie zima! :c pokaż rzeczy dokładniej :) jestem ciekawa co upolowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  13. śnieg .. : /
    ładny blog :)
    zapraszam izey-izabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też niestety mrozy :/
    Ja również obserwuję :)

    phaorah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy13.3.13

    u mnie niestety zima. świetny blog ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też zima ; / przez tą zmianę pogody się rozchorowałam ; ( obserwuję Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie zimno...:(
    A tym ciastem narobiłaś mi ochoty:(:D
    Pozdrawiam i zapraszam;

    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie niestety za oknem zima. Polowałam na tą książe swego czasu. Dziękuje za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie śnieg -,- Już mamnormalnie dość . Chce ciepłą wiosnę : 3
    Obserwujemy ??
    Ja już : *
    Pozdrawiam ; **

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie śnieg nadal trzyma ;)
    fajna notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te świeczki pachną cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. OO jeszcze kiedyś miałam takie same tło na blogu.

    Obserwuję i mam nadzieje, że zrobisz to samo ;33 ,
    Ps. Nowy post, który dotyczy LINKOWANIA. ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU ;33

    pozdrawiam.

    alleishsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. niestety nie czytałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie niestety zima : x


    fuckingeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie powróciła zima. -.-

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Nicholasa Sparksa i filmy na podstawie jego książek :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli skomentujesz moją notkę,ja również wejdę na Twój blog się odwdzięczę.^^
Uznaję obserwację za obserwację,ale tylko wtedy , gdy Twój blog na prawdę mi się podoba! :)